Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 500 540 201 lub mailem biuro.shock@wp.pl lub shock@onet.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu zgłoszenia problemu pod numerem 500 540 201 lub mailem biur.shock@wp.pl  lub shock@onet.pl, nasz pracownik ustali problem i przyjmie zgłoszenie o chęci reklamacji
  2. Jeśli reklamacja będzie zasadna poprosimy Państwa o przesłanie pod wskazany adres reklamowanego produktu.
  3. Sklep ma 14 dni na sprawdzenie czy reklamowana wada jest zasadna, jeżeli reklamacja zostanie uznana, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Koszty przesyłki reklamowanego towaru do nas są zwracane, ale jedynie do kwoty najtańszej wysyłki dostępnej dla danego produktu w naszym sklepie.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro.shock@wp.pl lub shock@onet.pl oraz telefonicznie: +48.500540201. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie- dotyczy to produktów opisanych jako DOSTĘPNE NA ZAMÓWIENIE co do których klient określa specyfikację.  Zwroty/wymiana tych towarów są możliwe tylko za zgodą sklepu po wcześniejszym zgodnieniu telefonicznym 500 540 201 lub mailowym biuro.shock@wp.pl lub shock@onet.pl. W razie wątpliwości co do zamawianych wzorów rozmiarów czy kolorów prosimy o kontakt- udzielimy wszelkich informacji i pomożemy w doborze odpowiedniego wariantu- prosimy o zrozumienie, warunki te wynikają z faktu, że produkty z nadrukami są tworzone na zamówienie klienta od początku w kolorze, rozmiarze i wzorze przez niego wybranym w formularzu.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

 

Skontaktuj się z nami telefonicznie 500 540 201 lub mailowo biuro.shock@wp.pl lub shock@onet.pl

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością oraz formularzem zwrotu dostępnym poniżej.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę- obejmuje on cenę przedmiotu, koszty wysyłek pokrywa klient.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

 

Zakupując produkty na stronie sklepu SHOCK share&block oświadczasz, że zgadzasz się na nasze warunki zakupów. 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Formularz odstąpienia od umowy.

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Adresat: Izabela Rzeszutek SHOCK share&block ul. Zwycięstwa 15c/42 41-200 Sosnowiec

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

1)       ____________________________________________________________________

 

2)       ____________________________________________________________________

 

3)       ____________________________________________________________________

 

4)       ____________________________________________________________________

 

5)       ____________________________________________________________________

 

 

Data odbioru rzeczy: ___________________

 

Imię i nazwisko konsumenta: ____________________________________________________

 

Adres konsumenta: ____________________________________________________________

 

Numer zamówienia * ________________________

 

Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej): _____________

 

Data: ________________

 

(*) Podanie wskazanych danych nie jest obowiązkowe, jednakże usprawni i przyspieszy proces zwrotu.

 

 aby pobrać formularz kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz ZAPISZ GRAFIKĘ JAKO

 

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl