Regulamin zakupów

 

 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

SHOCK share&block

 

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].

2. Właścicielem Sklepu jest: Izabela Rzeszutek SHOCK share&block al. Zwycięstwa 15c/42 41-200 Sosnowiec, NIP: 6443504211, REGON:243346530 tel. 500 540 201, adres email: biuro.shock@wp.pll oraz shock@onet.pl .

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

  • poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  • emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  • telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt, zamówienia takie muszą być jednak później potwierdzone na trwałym nośniku jakim jest email, sms lub inna wiadomość.
  • na naszej stronie na Facebooku

 

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.

 

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy; podczas wyboru sposobów dostawy w koszyku po skompletowaniu zamówienia klient ma wgląd co do ceny przesyłek w zależności od wybranej formy dostawy i ilości zakupionych produktów.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

4. Klient ma 14 dni na dokonanie płatności na konto sklepu podane w wiadomości e-mail za zamówienie z wybraną opcją płatność przelewem. 

 

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy. Sklep wysyła i dostarcza klientom produkty wolne od wad. 

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

 4. Wszystkie paczki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej i są numerowane. W przypadku zainteresowania inną formą wysyłki- własny kurier itp. należy skontaktować się z pracownikami firmy i ustalić warunki wysyłki. 

5. Wybór dostawy ODBIÓR OSOBISTY oznacza odbiór w siedzibie firmy w Sosnowcu lub w ustalonym wcześniej miejscu w okolicy miasta Sosnowiec. 

6. Wybór dostawy POBRANIE oznacza wysyłkę paczką Pocztą Polską, za którą całą należność pokrywa się przy odbiorze zamówienia- u listonosza lub w oddziale poczty. 

7. W przypadku nie odebrania przesyłki pobraniowej przez zamawiającego ma on obowiązek zwrotu kosztów wysyłek oraz pokrycia kosztów kolejnej wysyłki towaru do niego. 

§5

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, każdorazowo prosimy jednak uprzednio skontaktować się z nami w celu ustalenia powodu reklamacji- KONTAKT z nami- w przypadku uzasadnionej i rozpatrzonej pozytywnie reklamacji sklep zwraca klientowi koszty wysyłki, jednak jedynie do kwoty najtańszej wysyłki dostępnej dla danego produktu/produktów w cenniku dostaw sklepu. 

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu (odebrania przez sklep przesyłki) towaru wraz z opisem niezgodności. 

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

5. Sklep nie przyjmuje paczek pobraniowych. 

6. Konsument ma możliwość dochodzenia swoich roszczeń nie tylko przed sądem powszechnym, ale także za pomocą tzw. „Alternatywnych metod rozstrzygania sporów” (ADR).

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy. 

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wyjątkiem są tu produkty o których mowa w pkt 6. 

3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Adres na który produkt ma zostać zwrócony jest przesyłany do Państwa każdorazowo po otrzymaniu od klienta informacji o chęci zwrotu produktu.

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

6. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej. Dotyczy to wszystkich towarów ze sklepu internetowego SHOCK share&block, które opisane są jako DOSTĘPNE NA ZAMÓWIENIE ze względu na charakter ich tworzenia- są produktami o właściwościach  określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu. Zwroty/wymiana tych towarów są możliwe tylko za zgodą sklepu. Zwroty nie przysługują również osobom, które odbierają zamówienie osobiście i przed zakupem mają możliwość oceny produktu. 

 7. Sklep nie przyjmuje paczek pobraniowych. 

8. Formularz zwrotu znajduje się na stronie sklepu w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY - link

9. Sklep ma prawo do gdy do odzyskania kosztów, które zasadnie poniósł do chwili skorzystania przez konsumenta z prawa do odstąpienia, w związku z rozpoczęciem wykonywania umowy. 

§7

Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania,

 

§8

Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu. Zakupując produkty potwierdzasz zgodę na warunki zawarte w regulaminie.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.

3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.

4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.

5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.

6. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.

 

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl